... by przedłużyć wrażenia z podróży do wnętrza książki...

Randka w ciemno z książką (Szczęśliwy Zwycięzca)



By  zabaa     15:47    Etykiety: 

Szczęśliwy zwycięzca został wyłoniony! Do Randki w ciemno z książką zgłosiło się Was 16 sztuk :) (w kąciku i na stronie facebooka). Za rozgłośnię serdecznie dziękuję Śniącemu za dnia, oraz trzem prywatnym Anonimom. Zwycięzcy oczywiście gratuluję :) A wszystkim niepocieszonym jestem zobowiązana wyjaśnić, że do losowania zaprzęgłam kurczaka i zająca wielkanocnego, dlatego ewentualne pretensje należy kierować do nich (ale wiem, że nie będziecie bo święta są). I w ten oto sprytny sposób uniknęłam odpowiedzialności za smutne minki, ha! Mail z prośbą o adres został wysłany do...


Ale to jeszcze nie koniec. Muszę przyznać, że serce mi zmiękło jak zobaczyłam Was wszystkich chętnych do randki z książką. Rozdałabym biblioteczkę, gdyby nie fakt, że jeszcze z niej chudzielec - to mi nie wypada. Zdecydowałam jednak poświęcić jeszcze jedną książkę, by uszczęśliwić pewną osóbkę, ale o tym dowie się osoba zainteresowana (którą sobie wybrałam) zaglądając na swoją skrzynkę mailową. Książki zostaną wysłane do tygodnia od momentu otrzymania przeze mnie adresu korespondencyjnego. 

Wszystkim życzę obżartości, wypoczynku i ciekawej lektury w tym szczególnym, świątecznym dniu!

 Żaba                                

Słówko od Żaby

Drogi Czytelniku! Przede wszystkim cieszę się, że tu jesteś :) Kącik literacki to moje miejsce na dzielenie się wrażeniami z podróży do wnętrza książki. Jeśli i Ty miałeś/miałaś szczęście odbyć podobną wyprawę nie zapomnij wspomnieć o tym w komentarzu poniżej:) Z czasem książki rozpanoszą się po kąciku, a półki zaczną uginać się od ich ciężaru, dlatego mam nadzieję, że będziesz tu zaglądać. Zapraszam!

7 komentarzy:

  1. Szok! Za gratulację dziękuję, choć zasługa moja w tym niewielka :) Szczęśliwa łapka zajączka, kurczaka i Żaby, nie wiem w jakich proporcjach :D A więc to mnie przypadnie w udziale romantyczne spotkanie z tajemniczym panem książkiem! Can't wait :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potwierdzam i nie zaprzeczam, że to będzie spotkanie z panem. I że z tajemniczym. Ale możesz od teraz spodziewać się absolutnie wszystkiego! (szalony śmiech).

      Jeszcze tak na marginesie dodam, że może się tak zdarzyć, że książka będzie Ci już znana, lub Ci się nie spodoba wcale. W takim przypadku (to tylko moja sugestia) możesz zechcieć pociągnąć tę telenowelę na sezon III i podarować książkę jakiejś spragnionej wrażeń duszyczce. Albo się pokochacie/polubicie i będziesz mieć nowego autora/autorkę do prześwietlenia :D W każdym razie daj znać jak poszło, bom ciekawa:D

      Usuń
    2. A pewnie, dam znać, jak się to wszystko skończyło :)

      Usuń
  2. - Trala la la... - śpiewła sobie z nutką radosnego oczekiwania i zniknęła (:

    OdpowiedzUsuń