... by przedłużyć wrażenia z podróży do wnętrza książki...

Randka w ciemno z książką (konkurs)



By  zabaa     19:27    Etykiety: 

Jakiś czas temu, Owieczka z Wełniastego Podejścia do Literatury zabawiła się w swatkę i umówiła mnie na randkę w ciemno z książką. Moja randka pomału dobiega już końca i niebawem zdradzę Wam szczegóły, czy była udana, czy książka porwała mnie opowieścią  i czy zapałałam miłością do jej autora…

Przyznaję, że wielką radość sprawiła mi cała ta zabawa. Począwszy na dreszczyku emocji podczas losowania, poprzez wielką euforię z wygranej i niecierpliwe oczekiwanie na Pana Listonosza, by w końcu odkryć co to za powieść i jakie tajemnice skrywa. Cały czas miałam zaciesz na pyszczku i chcę, żebyście Wy też mieli.

Dlatego właśnie postanowiłam wziąć dobry przykład z Owcy i wyswatać kogoś z Was na randkę w ciemno z inną książką. W końcu nadeszła już wiosna, a kto nie chciałby się zakochać na wiosnę?

Zasady są takie:

Ja – nie mówię Wam co dla Was mam. Wy  - i tak to chcecie.

To, że chcecie możecie zgłaszać  w komentarzach poniżej i na stronie facebooka (wraz z imieniem i adresem mailowym) do dnia 5 kwietnia, do godziny 23.59.

Ja – wylosuję spośród chętnych osób szczęśliwego zwycięzcę i rzecz jasna ogłoszę. 
Wy – i tak będziecie się cieszyć, że ktoś wygrał, bo to fajna zabawa. 
Szczęśliwy zwycięzca – otrzyma maila z prośbą o podanie adresu, gdzie ma się odbyć randka (wyłącznie na terenie Polski, bo książka nie ma paszportu).


Gorąco Was zachęcam do wzięcia udziału w zabawie. Może pewnego dnia kolejny szczęśliwy zwycięzca będzie chciał uszczęśliwić kogoś innego i wyswatać na randkę w ciemno z książką, otwierając przy tym sezon III?


Słówko od Żaby

Drogi Czytelniku! Przede wszystkim cieszę się, że tu jesteś :) Kącik literacki to moje miejsce na dzielenie się wrażeniami z podróży do wnętrza książki. Jeśli i Ty miałeś/miałaś szczęście odbyć podobną wyprawę nie zapomnij wspomnieć o tym w komentarzu poniżej:) Z czasem książki rozpanoszą się po kąciku, a półki zaczną uginać się od ich ciężaru, dlatego mam nadzieję, że będziesz tu zaglądać. Zapraszam!

25 komentarzy:

  1. Jejku, genialna zabawa :) Zabawa, która pozwala cieszyć się przyjemnością z czytania i takich gatunków, z którymi nigdy nie miało się do czynienia. Piszę się na to.
    Ania
    Mail: anna.drzyzga1@gmail.com
    Serdecznie pozdrawiam i czekam na twoją recenzję - randki z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla tej Pani! Jedyna odważna jak na razie. Pokażcie drogie mole książkowe, że lubicie czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgłaszam, a co!!!!!
    ewelinajonca@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama to wymyśliłam, to teraz sama się zgłoszę (:
    adres znasz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Ja mówiłam, że Owca dyktuje nowe trendy i daje dobry przykład. A tak w ogóle to... teraz zostaniesz ofiarą własnego owczego knucia (szalony śmiech) :D :D

      Usuń
  5. Też się zgłoszę, co mi tam! Może się z tej randki zrodzi jakaś wielka miłość :)
    Ania: lit.skarby.swiata.calego@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że istnieje taka możliwość...
      Ha! odkryłam w końcu sekret skąd Naia :D

      Usuń
    2. No tak, nie jest to zbyt odkrywczy nick :D

      Usuń
  6. Świetna zabawa :) i więc i ja się zgłaszam z miłą chęcią :)
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. A to ja bym też z chęcią się umówił!
    zpiorem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja z chęcią zaryzykuję, a co! :D Naprawdę fajna akcja, a takiej randki z książką jeszcze nigdy nie miałam, więc może się uda. ;)
    Patrycja, pati_sb@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne : ) Lubię niespodzianki. Nawet jeżeli będzie to np. Fizyka kwantonowa dla zaawansowanych. To i tak przeczytam . A co !! elwira930/@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mówisz! Ja mam w domu mnóstwo takich książek od polskiego po fizykę i nie wiem co z nimi zrobić :D Umówimy się i Ci całe pudło wyślę ;)

      Usuń
    2. Fizyka... Wyczuwam ciekawą lekturę :D

      Usuń
  10. poprawny adres elwira930@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fajne konkursiwo! :)
    Zgłaszam swój udział - Piotrek stacjastoslow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. All credits go to Owca z Wełniastego Podejścia do Literatury (http://www.owcazksiazka.pl/) :))

      Usuń
  13. To i ja:) Adres: zielonomi939@gmail.com. Pozdrawiam. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wezmę udział :) katarzyna.kepka10@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też, ja też :D

    spomocka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś pięknego! I co za dreszczyk emocji:P Zgłaszam się;)
    azumi.90@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł, ja też chcę :)
    zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się nie będę czaić. Trafiłam z 5000 i od razu w takie wesołe progi :)
    a.naruniec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń